perjantai 25. heinäkuuta 2014

#9 Paljon uusia hevosia!

Moi kaikki.
Taas piiiiiiitkästä aikaa kirjoittelen tänne blogin puolelle. Syy on suurimmaksi osaksi se, ettei minulla ole tällä blogilla yhtä ainutta lukijaa. En mä sitten itselleni tätä blogia viitsi kirjoittaa, joten olisi kivas jos liittyisitte tänne lukijoiksi :). Tallissa on vaihtunut lähes kaikki hevoset viime kirjoittamasta. Uusia hevosia on siis tullut tehtyä jonkun verran (niistä lisää alempana). Sitten viimeiset kolme päivää olen oikein urakalla päivitellyt tallin nettisivuja . Nyt siellä löytyy tiedot kaikistä tämän hetkisistä hevosista ja muutakin päivitettyä tietoa tallista jne. Sitten kuulumisiin ratsastelu rintamalla. Ensinnäkin, olen nyt aktivoitunut paljon tämän harrastuksen suhteen, vaikka näin kesällä onkin ihan tuskastuttavan kuuma ratsastella. Yleensä olen tehnyt niin, että päivät puuhailen jotain muuta ja sitten illalla n. 21-22 lähden ulos ratsastelemaan.



                        
13.7 olin kaverini (khtDecema) kanssa ensimmäisissä keppihevoskilpailuissa Tuusulassa. Osallistuin Wallella este luokkaan, jossa esteet olivat noin 40-60 cm. Siellä en sijoittunut enkä edes tiedä monesko olin. Siinä samassa oli näyttelyt ja olin sitten päättänyt ilmoittaa Fionan siihen näyttely osuuteen. Fionakaan ei sijoittunut. Heti seuraavana päivänä eli 14.7 lähdin samaisen kaverini kanssa Kht Whitemoonin keppihevosleirille. Leiri kesti kolme päivää eli loppui 16 päivä. Teen leiristä sitten jossain vaiheessa tarkemman postauksen. Nyt kerron vähän uusista hevosista kuvien kera.



Elikkä talliin on muuttanut viisi uutta hevosta. Tai siis on helmikuun jälkeen muuttanut paljon enemmänkin uusia hevosia, mutta kiinnostus niihin on loppunut ja nyt ne makaa tuolla jossain varsaton pohjalla. Niitä pistän sitten jossain vaiheessa tännekkin myyntiin. Mutta ne viisi hevosta ovat Norjan vuonohevos ori Newa, Connemara ori Walle, tamma Fiona, joka on Arabialainen täysiverinen, Shetlanninponi tamma Nadia ja Shetlanninponi ori Erik. Näihin uusiin hevosiin voit tutustua tarkemmin nettisivujen kautta.


                                                                         t.Nadia


                                      t.Abby

              
t.Fiona

o.Walle


o.Erik

O.Newa

Eilen ratsastelin Fionan ja menin sillä koulua. Tamma kulki alusta lähtien tosi hyvin. Menin jotain perus juttuja esim. taivuttelin ja ratsastin vaan kaikki askellajit läpi. Lopuksi kävin vielä pellolla laukkailemassa ja muuten vaan nauttimassa kesäillasta.  


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti